Skönt med regn

Kom hem ganska nyligt från bion. Var och såg Hunger games med linda, oliver, anders och gustav. Den hade mitt fulla förtroende tills kvinnan med creepy smink och make kom in i bilden. Visst att det var en lite häftig film, spännande å sådär. Men hela outfit grejen, möööp på den. Finna i alla fall tre böcker så får väl se dom andra filmerna som lär komma också. Men som sagt, tror denna film var lite för hypad.

I alla fall så fick jag ju cykla hem efter den. Cykeln går som smort, riktigt bra är den. Men det var liite sämre att det börjar hällregna efter en bit hem, tyvärr bara en liten bit hem. Hade till slut så mycket vatten i ögonen att jag såg inte ett smack, hoppades på att de bilar som möjligt skulle kunna köra på mig skulle undvika det, noll chans att missa dom själv. Var blöt ända in på linnet upptäckte jag när kläderna fick åka av innanför dörren, nice!




Några droppar kvar i ansiktet och ganska blöt i övrigt.. nice som sagt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0