Sommarens första dag

So I've heard.. Suck, hur deprimerande kändes inte det när man sjukt suttit innomhus hela dagen och bara snorat och inte orkar göra nånting. Har som sagt inte gjort mycket, legat å kollat på TV sen sett några avsnitt av Glee och sen tog jag tag i en akvarellteckning som jag började på förra veckan. Blev lite kenpigt att fota den. Den är som ljusare och mörkare på samma gång irl. Men helt okej, ganska nöjd. Dock var det ju himla jobbigt. Sitta upp och röra händerna efter ett papper var faktiskt ansträngande. Hade jätte gärna gått ut på en prommis nu i det underbara vädret.. Men vill vill gå med mig? Vill inte gå själv, tänk om jag rasar ihop halvvägs för att jag svimmar av utmattning? Eller så inte, men känns lite så, är sjukt jobbigt bara att sitta upprätt och skriva det här, super varmt. Ska ta tempen. Hoppas nästan på att jag har feber så kan jag ha något att skylla på att jag inte gått utanför dörren idag, suck. Fan vad ynklig man känner sig. Får man tycka såhär synd om sig själv? Eller blir snarare deprimerad. En dag som denna ska man fasen vara ute i solen och grilla, som sagt, sjukt deprimerande detta.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0