TGIF

Vet inte om det riktigt är thank god, men det är fredag i alla fall. Har kemiprov i eftermiddag som jag hoppas att jag hinner lära mig, i alla fall till hälften. Lyckades ju med fysiken igår så varför inte kemin? Känner mig sjukt hängig, gjort det i nån dag nu. Bara väldigt trött i hela kroppen. Liksom svag, hoppas för allt i världen att jag slipper bli sjukt, får dra på mig massa kläder när jag ska cykla till skolan. För tillfället har jag lånat (snott) mammas morgonrock och inser själv att en sådan måste det investeras i. Känns lockande att bara sitta här en liiiten stund till. Orkar inte med matteföreläsningen. Har bara ett prov kvar i matten sen är den klar. Han lägger ju ändå bara ut frågorna som kommer på provet med facit till så är ju bara lära sig dom då. Roliga är att hittills har jag inte räknat nå i boken utan tagit frågorna när dom kommer och har ändå klarat av att faktiskt förstå vad det är jag räknar, så win win for me!

Var och skulle dansa igår, precis som större delen av min grupp. Men tydligen var dansen inställd? Intressant att typ ingen uppfattat det. Hade fått ett mail där det stod att vi skulle köra ytterligare rep efter helgrepet på söndag. Vilket kommer bli gaaaalet för mig. Ska vara på dansmagasinet från 9:30 till typ 17:30. Men i alla fall så mena dom visst att igår blev inställt och att vi iställe skulle köra söndag. Men då blir man ju nåde förbannad. Vi har helgrep på söndag och ingen av oss kan dansen, tror inte ens att den är klar, och den ska visas upp för alla andra grupper. Det är ju till att man kommer få skämmas. Inte för att det är så bra eftersom det är nära till föreställning snart men man önskar ju att någon annan grupp sitter i samma sits. Sen har jag gjort nånting med min fot. Vet inte om jag trampat snett, slagit i den eller om det är för att jag gick i andra skor på balen. Men med tanke på att jag byter skor nästan varje dag och aldrig fått ont annars känns det inte troligt. Hoppas det går över!

Okej, bloggen gjorde valet åt mig, kommer inte hinna till matteföreläsningen. Ska ta och sminka och torka håret så jag kan ta mig till skolan och nöta kemi istället.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0