Våren är här

Underbart väder ute och här sitter man och räknar matte. Men har varit ut en sväng i alla fall, en snabbis. Tog oss upp och åt frulle, sen blev det solariet i sköna 18 minuter. Svängde sen förbi godis huset (har ätit typ 3 godisar och är less på de nu). Tog oss sedan en sväng förbi syster för att hämta en klänning som jag ska ha på vårshowen i dansen, kommer bli asbra. Dumpade av Anders hemma hos sig och nu sitter jag som sagt här och försöker memorera matten till morgondagens prov. Går ganska bra än så länge i alla fall. Förstår faktiskt frågorna. Känner mig så himla fattig bara, och skulle typ behöva gå på ica för det finns ingen mjölk hemma. Hoppas jag får tillbaka pengarna för klänningen snart. Den där jävla sidan gör mig nervös när dom påstår att jag inte ens betalt, gah!

Ska fortsätta räkna matte som en dåre nu så jag lär mig den där skiten. Ska sen hugga in i fysik boken för där ska vi visst ha frågor gjorda till på fredag. Orkar inte, känns sjukt rörigt med skola just nu, vill bara bli klar med det. Har dessutom omprov om 2 veckor så det blir man ju sjukt lycklig av.. eller så inte. Nåväl, tillbaka till böckerna.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0