Vilken jävla dag!

Varit igång sedan 07:00 imorse, har så ont i magen nu av all stress att hälften hade varit nog. Är så stressad och trött att jag mest känner mig som en grönsak, blä! Började i alla fall med att cp plugga på morgonen till matteprovet. Gick och gjorde det, busenkelt. Sen var det dags för resan till Pite för att hämta min klänning som konstigt nog kändes lite tight när jag prova den, typ lika tight som innan hon fixat den. Har jag typ gått och blivit fet på en vecka av att åka skidor eller? Skulle inte tro de va.. Sen fort som fan tillbaka till skolan för fysiklektion som jag inte riktigt hängde med på. Missade föreläsningen förra veckan så får väl läsa mig till det i boken. Efter det fort som fan hem och koka pasta så jag skulle få med mig middag till jobbet. Sen har jag jobbat hela kvällen för att vidare hämta mor, far, lena och håkan på flyget. Och som en avslutande parad har jag suttit och sytt ut klänningen, för nåde en var ju alldeles för liten. Vet inte riktigt hur det gick till men jag har blivit fet på en vecka. Kan vara att man är lite svullen.. sjukt irriterande. Satt och sydde klänningshelvetet för hand, drog på mig den och sen bend over för att ta på mig skorna. Ni tror inte att sömmen jag nyss sytt sprack? Lille mor fick komma till undsättning och sy med symaskinen. Jag vet inte hur hon gör. Men tror hon hanterar den med mycket kärlek, för jag och det där monstret kommer verkligen inte överrens, får bara skitsömmar när jag ska sy på den, men inte morsan, hennes blir perfekta. Hur som helst så tror jag att det blev bra till slut. Nu kan jag i alla fall andas i den men får försöka undvika att "bend over" så att säga. Så inte kuckilurande på lördag, höhö. Även sitta rak som fan i ryggen och inte äta så jag blir spymätt, eller dricka så jag blir spyfull. Hoppas magen hinner lugna ner sig så jag krymper lite till lördag. Tror de kan vara för att jag är stressad som ett as och får sådan förbannad magknip som magen sväller lite. Men okej, imorn blir det frisören och sen skola, har bara en föreläsning. Sen lite småplugg som ska göras för att vidare dansa och sedan sola efter det. Snälla ge mig en lugn dag. Ni ska veta att på fredag, då JÄVLAR ska jag inte göra många knop. Har en lektion och sen ska jag typ.. gymma kanske, och ta det jäääävligt lugnt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0