En bra dag!

 Haft en så bra dag! Sjukt trött är jag men idag har jag överlevt på lycka. Började dagen med att fixa och trixa på skolan. Fotas lite och fota lite. Älskar fotoblocket vi har nu. Men jag säger så bara det, "hitta nollan"... släng er i jävla väggen för min kamera funkar inte så. Gamla Bettan har blivit drygt 5 år och i Kameraår verkar det vara typ 95 år med en bruten höft. Men följ inga regler så blir det bra ändå och låtsas att höften inte finns! Sen efter lunch anlände Micke till skolan och vi fotades tillsammans och på varsit håll. Hoppas Lovisa gjorde ett kanonjobb så bilderna blir riktigt snygga! Ser jag förjävlig ut får jag väl kapa huvudet på mig. Men ja, allt kan man väl fixa i photoshop. Så kisar jag mer med ena ögat måste man väl kunna fixa så jag kisar lika mycket med det andra? Det blir säkert asbra!
 
Sen nu ikväll har jag lagat en grym lasagne och sedan varit och tränat. Fick däremot en mindre sträckning i låret så sista 25 minutrarna fick ja sitta. Hoppas det går över till imorn. Det har ju en tendens att göra det. Skada mig och sen nästa dag är det som att inget hänt. Håller tummarna! Nu blir det House och sen sängen!
 
Behind the scenes
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0