Färgad och redo!

 Kom hem för ett tag sedan efter en färg session på sisådär 5 timmar. Men nåde det blev riktigt snyggt och är så nöjd. Gajja min vän är så himla duktig på det hon gör så man blir ju extra glad att det går bra för henne också. Det blev röda och ljusa slingor igen. Något helt nytt för hela Forma så det blev lite rådfrågningar och tillslut samtal till Loreals färgtekniker (om jag nu inte mins fel). Men stackars Gajja var lämnad till sitt öde med min galna ide. Jag visste ju hur det skulle komma att se ut, men inte hon, så hon var kanske lite nervös. Men se så fint det blev! Sen fick jag plock och färg på mina ledsna ögonbryn så dom blev gladast i stan, haha. Ne, vet ni, vill ni ha håret piffat så är Gajja mitt tips!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0