Ledig

 Idag har man äntligen fått ta helg! Jobbat som en liten gris (bokstavligt talat) hela veckan. Började med att tillverka marsipangrisarna i fredags och hållt på hela helgen samt måndag i 12-14 timmar varje dag. Helt sjukt vad trött man varit och helt underbart att få veta att konsthistorian var inställd imorn. Hade ändå bara somnat på den så hade inte varit någon ide. Kommer bli skönt att sova imorn!
 
Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt. Vi har digital foto nu och får lära oss så himla mycket kul om manuella inställningar och allt möjligt. Äntligen får man lära sig kameran ordentligt som man köpte för, tror det eller ej, 5 (!) år sen! Sjukt kul i alla fall och kommer använda mig utav denna kunskap extremt mycket i framtiden. Nu på kvällen har jag haft kvalitetstid med mor min. Käkat på Max, köpt ramar och sen åkt och kikat på blomsterlandet när dom haft kvällsöppet. Jag hittade mig en fin blomma (kaktus, så kanske den INTE dör som alla andra blommor). Fick med mig hem en kruka till den också och en söt tomte som sitter i fönstret nu. Ska se hur lång tid det tar innan Anders ser den! För övrigt fantastiskt fin färg på blomman. Den är som nästan neon rosa/gul/orange, helt underbar!
 





 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0