Ont i huvudet

 Fick just väldigt ont i huvudet av någon anledning. Klockan är bara åtta så jag kan ju inte sova än, eller? Sitter i alla fall hemma och ritar lite. Låg en tidning på bordet på tåget mellan Sala och Stockholm som jag kikade i så fick lite inspo där. Om någon har sett strumpbyxorna på Gina Tricot så är det bilder på ben på förpackningarna. Extremt mycket inspo där! Kommer rita och måla dessa och hoppas dom blir lika snygga som orginalen fast i störrre format. Ska kanske satsa på en jätte canvas om jag tycker att det blir nog snyggt. Här kommer i alla fall en lite skev bild på det jag gör nu. Handen ser enorm ut för den är närmare i bild men den är inte lika stor när man ser bilden helt frammifrån. Men i alla fall, work in progress!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0