Pysslar

 Anders är på skolan och jag har pysselstuga här hemma. Gjorde även mat tidigare som jag inte uppskattade alls. Stekte tofu med wokgrönsaker i kokosmjölk och rödcurry. Visst, låter jätte gott, men det var inte så himla lysande. Sitter i alla fall och målar en del tavlor för glatta livet. Akryl som står på schemat och märkte att klockan hunnit bli massor så min plan att göra fler örhängen får snällt vänta till imorn. Kanske ändrar om min plan till att läsa lite 50 shades of gray. Jag har inte hunnit komma till några snuskigheter än men från vad jag hört av folk så undrar jag starkt vad detta är för bok/böcker. Köpte dom innan jag ens riktigt visste vad som handlade om, Faktiskt! Ska försöka plocka ihop mig lite för nu ligger det färg och canvas över hela golvet. Denna blev i alla fall klar.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0