Snart helg

 Snart helg och det är man lycklig för. Har inget planerat förutom att jag och Anders ska äta sushi på lördag. Annars ska jag typ sova hela helgen, så skönt. Mina två senaste dagar har varit helt galna i alla fall, inte på något bra sätt heller. Igår mådde jag pyton så tog mig inte till skolan förrän efter lunch. Sen hade en av mina tavlor ramlat ner igen (förbannat dåligt med klisterkrokar) så tog fram limpistolen för att limma ett hörn som lossnat. När jag står i hissen så kommer jag på att FAN jag drog aldrig ut sladden. Så hann ju dörren gå igen så klart så var tvungen åka ner och sen upp igen vilket resulterade i att jag missade bussen.. men typ EN meter. Idag så var det dags för tandläkarn.. hatar tandläkarn. Blev beskedet ett hål och sen höjer idioten mitt abonnemang till en 4a. Alltså, jag har typ lika kassa tänder som min morsa som har 100 lagade hål, jag fattar inte? Synar ju starkt den där jävla metoden. Sen på det att hon inte ens sa att hon höjde den utan jag såg på datorn att hon klickade upp den till en 4a, jävla pucko. Får jag en högre räkning nästa gång kan dom ju glömma att jag går med på det. Det roligaste är att innan jag åkte till USA sa dom att jag var en 1a, sen när jag kom hem blev jag helt plötsligt en 3a. Bara det att jag får alltid samma besked när jag är där "du har många början på hål". Och ja, jag vet det, hålet hon hitta nu synar jag fan också, tror bara dom vill pumpa pengar. Ska nästan själv bli tandläkare, eller hobbytandläkare så får man se hur illa det är egentligen.
 
Sen måste jag risa banken också. Swedbank har ju slutat hantera kontanter vilket gör en låst till den där automaten för insättning. Bara det att den tar endast emot 10000 kronor per gång, och jag hade betydligt mer från Grispengarna. Sen när jag frågar hur länge man måste vänta för att få sätta in mer så säger dom en vecka... EN VECKA?! Jag undrar starkt hur dom tänkte där, för få runt med för mycket kontanter är ju inte det roligste. Får gå dit igen om en vecka eller nån dag och ta en kölapp så får dom fixa det helt enkelt åt mig. Måste ju finnas något som kan göra? Nåja. nu är jag hemma och mysmode är på. Ni får njuta av en bild från det vi fotat i veckan istället.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0