Inte nådigt

 Är lite småhög på ipren nu men känner att det börjar släppa. Gymnastiken visade sig vara en ganska så halvdålig ide. Har sträckt nacken efter bakåtkullerbyttorna, allmänt ont i ryggen och runt bröstkorgen av något annat som tyvärr inte känns som träningsvärk. Känner det i och för sig inte alls nu för den lilla tablettens skull. Men ja, det var jobbigt att sitta i skolan och åka buss fram och tillbaka. Har nyss ätit mat som jag ganska nyss lagade för jag har inte pallat laga mat tidigare just på grund av ryggen. Ska i alla fall lägga det i matbackar nu och sen se på TV och sy lite på det jag håller på med i skolan. När jag fått något som ser ut som något ska jag visa er.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0