Längtar SÅ efter lovet

 Sjukt mycket just nu! Kommer bli så skönt att vara ledig. Först blir det bröllop på lördag nere i Skövde för att sedan åka vidare till Stockholm och äntligen få träffa min Fia. Över ett år sen vi sågs sist och det kommer bli SÅ kul! Åker hem sen på onsdag och är sedan ledig ändå till på måndag. OM jag ska sova, ni ska bara veta hur mycket jag har tänkt sova. Detta år kommer lätt bli mitt bästa i skolväg, tänk att få ha höst, jul, sport och påsklov när man är 22 år gammal, helt fantastiskt.
 
Väntar på att Gajja ska komma och klippa mig. Ska bli skönt att bli av med lite slitna toppar. Sen kommer det bli en underbar ursäkt att dammsuga, så inte okej just nu här hemma. Men det löser vi! Sen tog jag lite snabba bilder med mobilen på det jag hunnit i skolan också.
 




 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0