Lördag

Så trött och seg. Känner mig som världens tråkigaste människa när vänner och fest står med öppen dörr och jag nekar. Är det nå fel på mig då? Har tappat smaksinnet idag dock.. så är ju troligen påväg att bli sjuk. Sitter i valet och kvalet om jag ska gå till ica och köpa chips eller inte. Är ganska så sugen men känner att det är långt. Tänk om jag hade haft en cykel, åh så lätt det hade varit! Får fundera en stund till, ica stänger ju inte förrän kl 22 vilket är om en timme. Linda tycker att jag ska gå.. så kanske får offra mig då för hennes skull när inte hon kan äta mumsiga OLW chips! Ska visa lite bilder från hårvisningen och även från när jag försökte vara fotograf på BEAT.
 




































xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0