Missat inlägg

Började på ett inlägg igår som jag visst missade att lägga upp. Men det kommer här istället så. Så tänk nu att det var igår jag skrev det.
 
Kom ganska nyss hem från STIL och ett boxningspass med Malin. För er som känner Malin är hon ju inte direkt känd för att vara klen. Så jag får se hur öm jag är i kroppen imorn och då inte på grund utav träningsvärk. Har redan börjat mörkna ett blåmärke på armen så får se om det går över eller om det blossar upp som världens supernova. Men det var faktiskt riktigt kul och nånting annorlunda än basket eller bara gymma. BRA val Mallan!
 
Idag började vi med Textil på skolan och har fått världens flummigaste uppgift. Den är så svår att gerppa så nu är första gången jag börjar undra om jag kommer fixa det här? 
 
Nu fortsätter jag på dagens och jag har kommit underfund med ganska bra vad jag ska göra. Jag ska köra min orginalide som ja kom på under helgen. Tyvärr kläckte jag ju den inför hela gruppen så inte bara jag som ska göra detta nu. Tråkigt men kul för det verkar ju varit en bra ide när andra hakar på.
 
Anders säger att jag måste meddela er att Dada Life har släppt ett nytt album, tydligen helt AWESOME. The Rules of Dada. Så kolla in det för er som kan tänkas vara intresserade!

 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0