Mitt första Bröllop

Nej, inte mitt egna.. inte än på ett tag! Men jag ska på bröllop, mitt första ever, den 27e och känner att jag behöver någon annan klänning än superkort och svart. Den kan ju iaf gå till halva låret kan man tycka. Har hittat några som ni kan se nedan, rubbet på Nelly.com. Men fortfarande väldigt osäker. Vet som inte vad som passar sig att ha? Förutom absolut inte vitt förstås.
 
Hittat en snygg jacka också som jag är grymt sugen på från cubus. Ser dock lite fyrkantig ut så kan hända att den sitter riktigt illa, men får gå och prova nån dag. Sen ser den där college tröjan så himla mysig ut. Så skönt och kan vara så snyggt att ha över en tight kjol eller så. Men det är ett senare poblem!
 
Sitter nu och dricker årets första julmust. Eller inte årets, lär ju ha druckit julmust efter nyår i jan-feb. Men första för denna vinter om man säger så då. Nog för att det är höst, men AH, sak samma! Ska nog klunka upp det sista nu och sen soooova.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0