Shopping

Har roat mig en del med Hollywoodfruar och Big Bang Theory idag, även sovit en hel del. Men nu börjar det bli liiite segt här utan sällskap. Kan tycka att Sofia ska komma hem nu, hehe. Fotade i alla fall det som var värt att fota av det jag shoppade igår. Känner också att jag skulle vilja gå till Coop eller vad det nu var som låg här men känns sjukt onödigt att köpa godis, jag blir bara tjock av det! Har även plockat ihop mina saker lite grann, typ sorterat. Visst låter det som att jag haft en kul dag? Hade väl kanske kunnat göra något bättre, men har det regnat ute så har det! Imorn ska jag nog ta mig ut ändå.
 
Nu har ju Sofia såklart en Mac så jag har ingen aning om hur man vrider på bilderna? Nåja, detta blev det igår och lite till som inte är så kul att fota, typ vanliga sockar?
 








 
xoxo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0