Skapar

 Sitter och ser Twilight och gör smycken. Blev ett stopp igen bara för jag hittar inte mina hakar som jag trodde jag hade massor av. Får försöka fixa det imorn, kan ju inte sälja halvfärdiga smycken sen på julmarknaden. Ska försöka måla istället kanske så får vi se vad det blir utav det.
 
Blev ju väckt imorse av en lite underlig typ. La ut annonser för mina skor bland annat igår på blocket. Klockan nio imorse ringer en man som är intresserad av mina skor. Han säger att det är ju väldigt många vackra skor där (ja, han använde ordet vackra). Lite längre in i samtalet får jag sedan berättat för mig att han har en fot fetish och att han gärna vill att skorna ska vara använda och slitna. Han frågade även om jag hade andra skor som jag inte lagt upp som kanske är lite mer slitna. Hur som haver, lite too much information kanske men han får maila sen vilka skor han vill ha så får vi se vad som händer. Har än inte fått något mail och undrar om jag ens vill ha det? Nåväl, alla är vi olika!
 
 
Smycken i massor av lite allt möjligt. Hoppas folk tycker att det är snyggt och vill ha det!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0