Stockholm

Är för tillfället i Stockholm och just nu sitter jag ensam hemma hos Sofia som är och jobbar. Kvinnan slutar inte förrän halv fem och jag undrar starkt vad jag ska göra? Finns en mataffär i närheten men inte så sugen på att gå ut när det regnar ute. Kanske väntar med det till lite senare. Har också hunnit bli sjuker över helgen så min plan just nu är att pimpla upp allt thé som finns i lägenheten, bara så du vet Soffipropp! Imorn ska det bli fint väder igen så ska väl åka in till staden och göra något kul. Jag har funderat på att besöka ett museum, ska bara hitta något bra!
 
Hur som helst åkte ju jag och Anders ner i fredags och blev upphämtade i Uppsala för att sedan åka bil till Skövde där bröllopet skulle vara. Kom dit vid 12 på natten så man var lagomt mör. Lördagen var i alla fall hemskt trevlig och fick träffa Anders släkt, gammal som ny. På söndagen blev det lite mer släktmys. Åkte hem till det nygifta paret för fika och sen for vi och kikade på deras kolonilott i solen. Efter det åkte vi til något som kallades grottor, fast det var med stenpelare och ett stup. Var ändå sjukt fint och grym utsikt. Får lägga upp bilder sen som togs i helgen, sitter med Sofias dator eftersom hon bara har en sticka för internet och det känns onödigt att installera den på min dator också. Ska nog vila en stund nu så får jag se vad jag hittar på sen!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0