Tänkt att gå vilse

Jag har väl kanske inte direkt tänkt det, men just nu känns det mycket troligt. Jag har i alla fall tänkt åka iväg själv in till stan och sen vidare till Historiska Museét för att roa mig själv idag lite. Är fruktansvärt fint väder så jag tar kameran i högsta hugg och beger mig om cirka 30 minuter. Jag har ju några timmar på mig att gå vilse och sen hitta rätt igen. Så jag ska nog överleva, kanske. Sen blir det att åka tillbaka hit och hämta väskorna, för dom orkar jag inte dra med mig nu, för att sedan åka tillbaka och hitta en bit mat förbillig penning och sen är det bara att flyga hem. Middan ska såklart delas med Fia, en sista hej och hejdå för denna gång. Har i alla fall haft SÅ himla kul och längtar redan tills vi ses igen!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0