Trött Tjej

Så trött och inte alls sugen på att åka till skolan. Ska på studiebesök idag i Boden. Tror det var till "Trähotellet" vi skule. Om jag nu absolut inte missminner mig. Just nu är det ju så himla fint väder ute i alla fall.. så det är ju kul, eller? Ne, det öser ner. Igår var det så himla fint med sol och lagom friskt. Nu är det riktigt illa och jag är inte alls så sugen på att kliva utanför dörren. Har för mig att jag skulle göra något på stan idag efter skolan men kommer inte alls ihåg vad det kan ha varit? Hoppas innelrigt på att vi inte är i Boden hela dagen så man hinner arbeta lite på modellen. Får stanna över skoltimmarna en stund annars. Gött mos!
 
Hade lika kunnat vara jag på tavlan där baki, eller hur? Höhö!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0