Volt Arenan

 Herre gud säger jag vara! Kom just hem från träningen med basketen, bara det att det var inte basket idag utan vi var och provade på gymnastik. Hade två vuxna tjejer då som stod och höll koll men dom som hade själva lektionen med oss var typ två 9 åriga tjejer kanske. Har nog aldrig kännt mig så otränad och osmidig ever. Dags att börja tänja varenda muskel. Just nu har jag väldigt ont i handleder och rygg och hoppas det ska gå över till imorn, men icke troligt, lär ha ondare. Men roligt att prova på och jag kommer SÅ tvinga mina egna barn att börja med gymnastik, hade gärna varit lika smidig som småflickorna idag. En bra sak, dom hade tydligen tränat hockeypojkar också men vi var mycket roligare. HM! Undrar varför?
 
Ska ta mig nå att äta nu och sen en dusch på det, gött!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0