Basketskor

Finally! Hittat mig ett par basketskor nu i min storlek, låg skaft och relativt snygga. Inga värsting värsting men det duger absolut för mig. Billiga var dom också men kan ju bero på att det egentligen var barnskor. Det finns ju däremot inte damskor i min storlek, väldigt få i så fall, så då får det ju bli det det blir. Men jag är helt klart nöjd och hoppas dom kommer fort fort hem till mig så jag får prova. Hoppas att storleken ska stämma nu också så det inte är nå jäkla vajsing med det. Dom fanns faktiskt i 37,5 vilket SKA vara min storlek, så HOPPAS innerligt att dom varken är för stora eller för små.
 
Sen har man så klart blivit sjuk. Tränar två gånger och viruset är inte nådigt. Tänkte först köra lite chockträning och träna ikväll också men jag får helt enkelt ge mig och vila istället. Verkar bli match på tisdag vilket jag verkligen inte är redo för men det är ju bara träning. Kommer nog bli kul ändå.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0