Done

Klar med mina tavlor som jag knåpat med ett bra tag nu när tiden funnits till. Fick ett mindre break down idag så jag har mest inte gjort nånting alls. Stressen börjar få ett järngrepp om mig igen så nu får jag backa några steg. Blev att säga nej till både dans och pizzakväll ikväll. Tråkigt att jag inte fick göra något av det men känner själv att det tyvärr var tvunget att bli så. Just nu mår jag ganska bra. Sitter och ser på Nalle Puhs film bara för att få lite fina barndomsminnen. Mycket fin film och man blir faktiskt aldrig för gammal för Disney.
 
Igår var det lagmiddag som stod på schemat vilket var extremt trevligt. Känns så sjukt bra att börja spela basket igen och umgås med laget. Mycket nytt folk och alla är lika härliga, riktigt kul. Blev lite väl sent både igår och i förrgår så jag har ju som sagt fått smaka på det idag. Blir nog en tidigare kväll ikväll så jag överlever resten av veckan. Kom precis på att vi har seriepremiär på söndag så min fundering på fest på lördag går ju fetbort nu. Ingen alkohol för lilla Jenny! Men jävlar vad vi ska KÖTTA!
 
 
Resultatet av mitt arbete.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0