Helt slut

Jag har varit så trött idag. Hade match igår och även om det inte är stora skador lyckades jag stuka fingertoppen... Vem fan stukar BARA fingertoppen? Sen hade ett blåmärke börja bildas igår och idag ser det ut som ett blåbär och är väldigt ömt. Ingen aning om när jag fick det men troligen nån av dom gångerna jag låg på golvet. Eller kanske innan jag hamnade på golvet. Men ja.. vi förlorade som väntat. Vi var 9 pers och dom var typ 15-20 stycken. Sen är ju kanske inte kondisen med oss i övrigt ändå men helt okej match.
 
Idag fick vi prova på nå helt nytt på skolan, Kroki! För er som inte vet, skiss av nakenmodell. Det var väldigt hetsigt och ganska så svårt och väldigt jobbigt för både huvud och framförallt armarna. Men det var kul och nytt.
 
Sitter och ser på Äntligen Hemma och en av inredningstjejerna gjorde något fruktansvärt snyggt. Hon inreder en balkong och ville få metallräcket lite snyggare. Så hon helt enkelt lindade hampasnöre runt hela räcket. Kollar snabbt ut på vår balkong och vi har ett likadant räcke! Men vi ska väl flytta härifrån om mindre än ett år så känns kanske lite onödigt att spendera tid och pengar på det. Tråkigt, för det var sjukt snyggt!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0