Natten mot måndag

Vill bara dela med mig av min natt här om dan. Den var allt annat en lugn. I söndags for jag med mina tjejer och kollade på bio. Magic Mike som för övrigt var sjukt bra. Förutom all naken hud så var det en hel del grym humor i den. När jag sen kommer hem i alla fall där vid 21 tiden så har Anders redan somnat. Går och väcker han och frågar om han ska vakna en stund eller sova. Det slutar med att han vill fortsätta sova. Så när jag då sen kommer och lägger mig klockan 22 så vaknar han och vill så klart prata. Inget fel med det, klockan var ju inte så mycket. Han får i alla fall för sig sen att gå upp för han är hungrig. Lever om i köket som bara den men jag lyckas somna ändå. När han sen kommer tillbaka och ska sova där vid 3 tiden så har jag aldrig varit med om dess like. Han "bökar" som jag kallar det som aldrig förr. Jag trodde nästan han använde kudden som boxningssäck. Vänder mig om i protest och suckar ljudligt. Kändes ju som hela havet stormar! Sen hinner vi väl sova i cirka 2 timmar tills han helt plötsligt skriker rätt ut. Så klart ligger han med munnen mot mitt öra typ så det är ju som att få ett blåshorn rätt in i skallen. Jag vaknar med världens ryck och hör mig själv säga "åh herre gud vad är det som händer!". Kollar till honom och då ligger stackarn och andas väldigt häftigt i lite panik. Klappar och strycker honom på kinden och i håret så han lugnar ner sig. Sen frågar jag om han är vaken och säger att han skriker i sömnen. Svaret blev, "Ja.. Jo, jag drömde en mardröm... usch". Jag fick i alla fall sova sen efter det. Men nåååde jag var trött när jag vaknade sen och skulle till skolan. Säger som Anders, USCH!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0