Ohälsosamt

Åh vad jag älskar SKOR! Jag kan inte få nog av dom. Satte underbaraste skorna ever på min fot idag! Ser dessutom att dom kostar 100 kr mindre i butik.. av någon anledning? Och det fanns endast kvar EN 37a när jag provade dom idag, men jag stod emot. Tänkte att jag ska försöka bli av med några skor som jag försöker sälja och sen vänta på lönen.. sen KANSKE (troligen) köpa dom.. suck, Ohälsosamt!
 
Ikväll blir det partaj med brudsen. Andes är borta så då dansar råttorna på bordet, höhö. Gajja och Malin kommer hit snart och för tillfället sitter jag i en stor t-shirt och pyjamasshorts med han handduk på huvudet.. inte så redo för fest alltså. Måste även diska och stoppa något i magen så det inte går utför ikväll. Kommer förhoppningsvis bli kanon!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0