Röjning!

Nu har jag röjt upp i lägenheten sen jag kom hem och hunnit få mat i magen. Allt känns frid och fröjd. Var ju på Storheden igår och in på jysk där vi köpte en typ av byrå att ha i badrummet. Riktigt snyggt blev det faktiskt! Sen såg vi två tavlor som var grymt snygga dom med men i helt fel färg. Så konstnär som man nu ska likna sitter jag och skissar på liknande mönster. Kom ju på att jag har tre stycken canvas som inte ens är uttagna ur plasten än. Dessa tre kommer nog få motiven jag skissar på och sedan hängas upp på nån vägg här om dom blir så snygga så dom är värda det.
 
Sitter i alla fall nu och tittar på TV. Grymt skönt att ha en TV faktiskt. Känns som att man kan göra så mycket på sidan om samtidigt som man tittar. Hemskt mycket hemtrevligt. Ska fortsätta på mina skisser nu så får vi se om färgerna åker fram!
 




 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0