Siktade på en mobil men det blev en TV

Nyäten och nöjd sitter jag i soffan och spanar in den svarta saken framför mig som föreställer vår nya TV. Den är svart för att det inte var med någon strömkabel.. emh OK! Vi köpte ett ex som gått tillbaka från en annan kund och denna kund har visst inte lagt tillbaka strömkabeln. Så det är lite surt, annars hade man ju kunnat se nyheterna eller nå annat viktigt nu.. Eller? Men den ser ju i alla fall snygg ut där den står.
 
Ska snart iväg på första dansträningen för i år. Ny lärare så får se hur det blir. Kanske är jätte dåligt eller jätte bra. Just nu är jag inte så taggad faktiskt.. så det känns ju lite dåligt. Men får se vad det blir. Sen var det ju faktiskt en mobil jag tänkte köpa när vi gick in på elgiganten. Men den fanns inte i rätt färg, därav ovanstående. Ska beställa den istället så får jag mig kanske en telefon som jag inte vill kasta i väggen.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0