Skapa

Det går bra på skolan nu. Gjorde klart ritningen och sedan blev det en modell av stolen. Insåg att mitt sittdjup på stolen hade blivit ganska så galet. Men någon med långa ben kan ju alltid sitta på den! Nä, jag kortade ner den så ingen fara.
 
Hemma skapar jag för fullt. Jobbar med att måla akryl på canvastavlor. Blir faktiskt ganska snyggt men är ett riktigt jäkla jobb, väldigt pilligt. EN tavla är i alla fall klar nu av dom tre som jag tänkt skall höra ihop. Detta är i alla fall resultaten av den. Ska snart iväg och träna. Måste ju hinna få upp kondisen innan norge resan.. fast ja, den är ju på fredag, så LYCKA till Jenny säger jag bara!
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0