And the lov goes on!

Mått som en råtta som fått i sig råttgift idag men inte nog mycket ändå för att dö utan bara lagom för att må riktigt jävla dåligt! Hade skitkul igår och halvtimmen innan det gick lite för snett nedåt kom jag på den lysande iden att faktiskt ta en taxi hem, så katastrofen fick ske någon annanstans än på krogen. Så det var ju skönt i alla fall! Men hade skit kul, länge sen man var ut men i fortsättningen blir det nog med betydligt mindre alkohol eller ingen alls. Förstår inte vad som hände med tiden innan man fyllde 20 år? Man var ju världens super women, eller man tyckte det i alla fall. Festa varje helg minst en dag, drack som om man var ett stuprör och blev nästan ALDRIG bakis. Kan komma ihåg två gånger då jag var bakis innan jag fyllde 20, efter jag fyllde 20 har baksmällorna bara blivit värre och värre, och de är fan inte värt det. Legat som en död säl i soffan hela dagen, sov 3 timmar mellan kl 14-17 också, hela dagen är ju som förstörd. Så ja, det är INTE värt det! Men sällskapet var kanon!
 
Slänger väl upp nån till bild från stugan. Med tanke på hur man mått idag hade jag gärna hellre varit där!
 




Dagens första abborre!



Här längtade jag efter en egen hund. Fick många fina kyssar av denna krabat som sprang runt bland alla människor på isen. Kanske lite oansvarigt av ägarna men jag var då lycklig att få besök! Nog för att hen försöker sno vår smörgås här, men oh så söt ändå!



 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0