Dreamcatcher

Nu när vi ställt in båda sängarna i sovrummet så drömmer jag massa konstiga saker. I natt har jag haft idrottslektion vid en parkering som jag såväl kände igen men kan inte riktigt placera var i världen den låg. Vi skulle värma upp och jag fick för mig att springa en annan slinga där jag blandannat tog mig upp på en lastbil som jag sedan hoppade ner från över vägen som den stod på. Under detta så blev jag jagad av läraren för han ville inte att jag skulle värma upp på eget sätt utan skulle göra det med gruppen. Det slutade med att jag jagade honom och skrek "Men stanna då jävla gubbjävel!!". Så ja, helt normala drömmar, någon som har nånting i samma stil? Har en drömfångare vid min sida och det är väl inga hemska drömmar jag drömmer, men hjälp dom är ju bara så mysko!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0