Fantastisk dag!

Sovit länge ocg myst på hemma till lunch. Sen åkte jag och Stina ut till Storheden, min fantastiska plan att gå in och kika på Hööks om jackan fanns gick ju himla bra! Jackan FANNS! Jag är nu en lycklig ägare till jackan i föregående inlägg, mycket nöjd. Fick sålt en gammal jacka nyss så en in en ut, bra system! Vi hittade lite smått och gott och avslutade med att köpa mera kött för att grilla ikväll, mycket gott blev det!
 
Nu sitter vi och pratar om köp och säljsidor på Facebook och kikar lite på mästarnas mästare. Längtar lite efter det torkade renköttet som jag har i kylen och mår allmänt gött! Lägger upp nån bild från ishotellet också, men kommer behöva fixa och trixa lite med dom då jag nu ser att snö är visst inte så lätt att fota!
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0