Farligt!

Jag ska göra en modell i skala 1:20 på mitt drömhus som projekt i skolan. Gick in och kikade lite på dockhusmöbler och säger bara att jag ber till gud att dessa är i ungefärlig skala till det jag ska göra. Annars ändrar jag skala på huset! Hur mycket fint som helst men aningen dyrt faktiskt. Har tänkt bygga en del saker själv typ matbord mm. Men det fanns så mycket fint som liksom inte är så lätt att göra på eget bevåg. Så imorn blir det att kika in på Toys R Us och även röda korset/myrorna för att se om det kanske finns nå dockhus inlämnat där till billig penning. Det är ju inte direkt billigt med dessa möbler men nu ska jag jäklar göra en riktigt snygg modell så man verkligen får känslan av hur det skulle kunna se ut. Inte bara fytkantiga bord, stolar och sängar i foamboard och glasspinnar, nej tack, detta ska bli riktigt proffsigt!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0