Fredag

Helt plötsligt så har det gått en vecka till! Idag blev det tidig uppstigning för att finna sig på Kronan klockan 9.00. Var inne på KKV och fick se en av våra lärares atelje och verk han gjort, eller skapat, hur vi nu ska uttrycka oss när det gäller konst?! Men det var jätte kul i alla fall att se och han är en grymt duktig konstnär och kan inte annat än vara lycklig att jag har fått ha Bertil som lärare.
 
Sen blev det stan en sväng och onödiga pengar på lunch på Waldorf, men jäklar i mig det var gott! Hittade äntligen perfekta och billiga papperspåsar på Lagerhaus som jag kan sätta träden i när förhoppningsvis någon köper dom av mig! Dom passade mycket bra så det kändes ju skönt så det inte var onödiga pengar. Hittade även en vattenkanna i plåt som jag tittat på förut men nu kostade den bara en tredjedel så mycket som den gjort innan, så var väl tvungen, suck! Efter detta åkte vi till skolan och fortsatte på grodorna, blev helt okej faktiskt! Hoppas man inte bakat in nå luft så den exploderar i ugnen sen!
 


 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0