Ger upp för idag!

Helt färdig. Suttit och tänkt så det nästan luktat bränt. Planera ett tvåvåningshus är inte lätt. Mycket knepigare än vad man tror. Det jag brottats med idag är att få ihop rummen och samtidigt få en snygg fasad med fönster. Efter många om och men fick jag nog ihop alla väggar, kanske. Kan hända att framsidan måste funderas en stund till på. Blev nämligen INGE fönster på överplan som är på själva entresidan av huset. Men som sagt, det luktar bränt nu, så jag tar och stämplar ut! Nedan är väl en liten försmak. Än så länge har jag ju bara ritat på orutat papper och som man kan se är det suddat en hel del! Imorn blir det att renrita upp det på millimeterpapper!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0