God morgon!

God morgon mina sålstrålar! Trodde jag skulle se ut som en ballong när jag vakne imorse efter min vekhet igår. Jag föll offer för chipsen! Men nej, dom chipsen syntes inte över natten som tur var. Idag blir det rygg och bröst på gymmet med hetskörning på crosstrainern, så det så!
 
Den här helgen har känts så himla lång. Eller har jag missat en dag så det kanske är månad? Nej, tror inte det. Men skönt när helgerna känns långa och man inte gör något speciellt. Sitter och fönstershoppar såhär på morgonkvisten och skoja inte man blir sugen. Men inga pengar kvar på kontot och får först lite pengar på torsdag. Dessa ska dock sparas till Berlinresan så det blir inge shopping, ledsen gumman! Men man får ju dregla!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0