Gonatt!

Ligger i sängen och myser på. Ska snart stänga ner och sova för imorn blir det staden med mamma och sen kanske hockey med brudarna på All Star. Jag sätter mig in i det först när det gäller något, Luleå i final så man måste väl visa lite laganda ändå antar jag? Fattig som man är så lurar jag och Gajja ändå på en resa vecka 23. Men det blir i så fall väldigt spontant och väldigt sistaminutenbokning för det ska vara BILLIGT om det ska gå. Hoppas på det bästa! Kanske shoppar upp hela kassan i Berlin så jag är totalt utfattig när jag kommer hem därifrån? Fast nej, hade tänkt att inte shoppa onödiga saker utan bara försöka leva där och turista, ingen större shoeshopping där inte! Får väl ta med mig en liten väska så rymmer jag inget extra sen! Men nu sova..
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0