Guldklimparna

Lyckan är total! Dom var så fina så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hur gosiga som helst å nyfikna på världen. Tultade runt som om dom var lätt alkoholpåverkade eftersom synen inte var den bästa riktigt än så såg dom konstant lite groggy ut. Världens finaste och längtar så till 14e juni när dom får flytta hem hos oss! Ska och hälsa på igen om en vecka eller två så dom inte glömmer bort oss. Mamma katt var också riktigt fin och kelig. En präktig liten dam. Hoppas ungarna får samma humör. Men massa kärlek säger jag bara!
 
Sen har min kära mor fyllt år idag, 25 år igen var det tror jag.. Riktigt mysigt med mumsig kycklingsoppa och presentöppning. Mycket nöjd mamma så målet för dagen nåddes. Imorn blir det skola och jobba jobba som en galning för att hinna med allt jag ska få klart. Sen ska jag träna! Har blivit dålig med att gå på gymmet, blir bara typ tre gånger i veckan och det är INTE nog, så imorn kör vi!
 
Nu blir det bildbomb med kissekatter!
 















 
Gonatt efter en timme med massa mat och mycket lek!
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

ska ni skaffa 2 på en gång? :)

Svar: Jaaa! ;D från samma kull å det är bättre för dom om dom är två, får dom leka med varandra och inte med våra möbler :p
Jenny Sophia

2013-04-14 @ 22:28:20
URL: http://elinsofialovisa.devote.se
Postat av: Anders

undra om skrik-katten verkligen är vindögd eller om det bara ser ut så :p finns inget sötare än kattungar!

2013-04-17 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0