Har inga nya bilder?!?!

Funderar vad jag ska blogga om men har inte gjort så mycket nytt och har inga kul nya bilder. Var i alla fall igår på stan med mamma och fick mig ett par nya löparbyxor från H&M. Kanske borde fotat dom? Hur som, dom var sjukt snygga, kan visa dom sen. Var på Storheden och hittade dom samt provade Helly Hansen skorna, oh så snygga! Men känns ju som att den modellen kommer finnas en stund samt att dom kanske går att beställa om det skulle vara så.
 
15:15 bleb det att möta upp tjejerna på All Star för att äta och se hockeyn. Jag som inte skulle äta nå för att jag inte hade pengar. Men när Jenny fick in sina wings och det var typ hur mycket mat som helst för 75 kr så vad ska man göra? Jag var hungrig och det luktade så jäkla gott från alla andra. Så det blev en korg med wings, dom var sjukt goda och jag togs lite tillbaka till måndagarnas karaoke i USA då jag ofta köpte en tallrik med wings, mums! (Inte varje måndag, var inte så mycket tjockis!) Kul i alla fall och avslutade kvällen med lite glass hemma hos mig med Gajja.
 
IDAG! Ska ni veta, att vi ska och hälsa på våra små knyten som kommer flytta in hos oss i Juni! Jag är så taggad för detta så det finns inte! Ska nog ta med mig kameran och fota dom små liven för dom är så söta så man bara smälter. Har ju fått se två mobilbilder so far på dom och jag blir nästan tårögd varje gång. Det är som att man ska adoptera en liten bebis och det känns som att kärleken bara till dom bara skriker!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0