Hus för hela slanten!

Mitt projekt går faktiskt ganska bra! Håller på att såga glasspinnar som en galning och limpistolen går varm. Ska fortsätta med detta så jag blir klar till imorn då vi ska ha samling i skolan. Tänkte ta med mig hela modellen helt enkelt så behöver den inte stå här hemma, den ska ju ändå till skolan sen och här är den bara ivägen.
 
Mitt träningspass gick sjukt bra men det var sjukt tungt! Körde armar, axlar och ben, cyklade fram och tillbaka. Trodde jag skulle avlida efter första benövningen, var helt slut. Men känns skönt i efterhand, inte så mycket ångest längre att jag bara tränat fyra gånger denna vecka!
 
Nedan kanm ni se lite av modellen. Det är mer gjort nu men här är resultatet när man inte mäter i förväg. Limmade på tapeten på taket innan jag kollade att den passade över huset.. glipan visar ju att det gjorde den inte! Så fick gorma som fan med att riva upp tapeten som satt som berget. Men nu är det löst i alla fall och det ser helt okej ut!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0