Hysterin är på topp!

Om någon snälla kan förklara för mig hur man kan bli så hysterisk över en kändis? Varför just kändisar egentligen?Jag menar det finns väl ändå säkert 1000 lika söta och lika bra sångare i världens som inte är kända, säkert någon av dina närmaste vänner. Är ju inte direkt så man sitter och skriker hysteriskt i tårar varje gång man träffar denna, eller? Jag förstår att man kan tycka om någons musik och verkligen bli lycklig av själva musiken. Men denna besatthet av själva artisten är något jag verkligen inte förstår? Skulle gärna vilja att någon förklarar för mig hur man kan försättas i världens ångestattack bara av att se en människa som man dessutom inte ens känner? Känns som att en psykolog skulle behöva förklara detta fenomen!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0