Min egna Bibel

Tror jag hittat mig min egna Bibel. Jag kikar i den hela tiden och läser recepten, inte bara tittar på bilderna. Kollar om jag kanske skulle kunna ha alla nyttigheter hemma bara för att få prova göra något nytt ur den. Det ser så jäkla gott ut och hittills har det ju blivit ganska bra. Grahamspannkakorna var väl sådär, men lyckades inte så bra med dom då jag råka göra dom lite väl tjocka. Men mätt blev man!
 
Imorn ska jag baske mig åka till skolan och jobba lite i keramiken. Göra tre reliefer till och kanske glasera den första jag gjorde. Hoppas på att den hunnit bli bränd i veckan! Hur som, nu ska vi tvinna träd. Har ju fått hur mycket tid som helst på mig nu när marknaden blev flyttad till den 25-26 maj istället för 4-5 maj. Men det är ändå sjukt bra för då kan jag gå på mässan i Arcus som är 4-5 maj istället!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0