Mycket bloggande

En dag som denna blir det mycket bloggande. Har inte så mycket annat att göra. Suttit lite med mitt projekt och fortsätter rita fel men tur det finns sudd! Annars går det bra. Var en sväng på ICA och köpte upp mina sista kronor för denna månad. Köpte bröd, cream fraishe, mjölk och chips åt Anders. Jag ska ju inte äta. Var två veckor sedan jag åt sist och innan dess var det hela fem veckor! Så på nästan två månader har jag endast ätit chips två gånger. Känner mig sjukt duktig med tanke på att det var en påse varje helg annars, helt otroligt att man inte rullat fram! Har kommit underfund med att jag skulle nog aldrig klara av en diet. Mat är för gott och godsaker är ännu godare så man måste få lite av allt. Var tvungen fixa mig en macka med jordnötssmör och sylt, mer vitt bröd åt folket säger jag bara!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0