Planritning

Suttit hemma hela dagen och brännt bort varenda hjärncell känns det som för att komma fram till en planritning för mitt hus. Tror det börjar se vettigt ut nu men har mycket kvar, inte riktigt nöjd och en del rum som inte finns än och som kanske måste läggas till i kvm innan huset är klart.
 
Hittade i helgen ett par riktigt snygga skor från Helly Hansen. Visste inte ens om att dom gjorde skor? Men i alla fall. Hoppas lite lätt på att ett par sådana snart kan bli mina istället för mina slitna converse!
 
Nu ska jag med bussen till stan och köra ett konditionspass med syster i hela 60 minuter, GAH! Kommer att dö tror jag.. sakta men säkert!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0