Transportväska

Var på storheden förra veckan och shoppade loss med Anders, blev en kattlåda, en transportväska till när vi ska hämta dom och så fick vi oss ett par Baden-baden stolar som nu står på balkongen och mest är blöta, men vi fick sitta i dom en stund här om dagen, skönt!
 
Håller på med mitt hus och man kan ju inte låta bli att göra det den svåra vägen. Eller svårt är det inte, men pilligt och lite drygt, tar extra tid när man vill ha det SNYGGT och inte bara okej. Men har fått på fasaden som nu är vitmålad. Det som är kvar är fönster, entren, balkongen, husknutar och att limma fast taket. Sen är det ALL DONE! Förutom detta har jag hunnit träna idag, tungt gick det men det gick. Nu är det tisdag och valborg men jag har min tv-tittarkväll ikväll och den börjar NU så ha de gött!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0