TV-kväll och grön färg

Sitter just nu och kollar på Äntligen Hemma. Sitter och väntar på dom gröna fingrarna som ska ge mig värdefulla tips om odling på min kära stadsbalkong. Hade ju tänkt mig lite jordgubbar och smultron i sommar! 
 
Annars jag har varit i skolan och målat som en galning men det tar längre tid än vad man tror! Hann alltså inte klart idag med att måla färdigt min möbel så får fixa det på torsdag kanske, för imorn är det tvättdag! På torsdag ska jag i och för sig låna bilen och våldgästa Storheden och Kronan för att se om jag kan hitta allt jag kan tänkas behöva tills kissekatterna flyttar in. Ska bli så kul!
 
Men i alla fall, världens TV-kväll ikväll! Först var det "Det stora fyndkriget" på 7an, efter det Äntligen Hemma, efter det är det Biggest Loser och sen Ghost Wisperer. Jag är alltså bänkad!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0