Världens minsta frukostmage

Jag är riktigt dålig på att äta frukost. Mår oftast väldigt illa på morgonen och ju tidigare det är ju värre är det. Innan klockan 8 är det nästan ingen idé att försöka för allt bara växer i munnen. Sen har jag en del lustiga smaklökar så något som jag tycker är skitgott är mjukmacka med falukorv och ketchup! Don't judge! Det är faktiskt gott. Tyvärr inte så jäkla gott denna morgon för brödet var riktigt torrt, ska aldrig med köpa det där brödet. Trodde det skulle vara fluffigt och mumsigt men det är bara torrt. Nå Lantbröd med havssalt, inte okej.
 
Idag blir det att åka ut till Sunderbyn! Ska umgås lite med Linn W och försöka oss på voodoo dockor. Låter kanske lite sjukt just nu, men ni får se sen när det blivit lite skapande. Varit sjukt taggad i flera veckor att få prova på, och nu jävlar! Måste bara förbi stan först tror jag och köpa knappnålar, hehe! Ha de så gött i finvädret alla andra!
 
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonas W

De e ju asgott! Men de får inte va för tunna skivor :)

Svar: Haha, underbart!
Jenny Sophia

2013-04-16 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0