Vill aldrig mer se ett millimeterrutat papper!

Helt jävla slut. Har jag inte ritat fel på rätt ställe så har jag ritat rätt men på fel ställe. Satt uppe till säkert kl 01 igår och ritade som en galning. Bara det att jag hade ju ritat vartenda fönster fel på övervåningen. Satt i dåligt ljus och var trött men ville bara göra för att det var så lite kvar, Har alltså fått rita om en hel del idag. Sen innan lunch märktes det att magen och huvudet behövde energi för jag fortsatte min trend med att rita altanen på fel sida, sen på rättsida men med fel mått, Grattis! Nu har jag suttit och kämpat som en DÅRE med att få till taket och fönster som kommer sitta i taket bara för att jag ville ha ett femkantigt tak. Men det ser ganska bra ut nu, i alla fall på ritningarna. Har även ritat upp en planritning på ytterväggarna i skala 1:50 som ska vara ena modellen och skurit ut denna samt väggarna. Men nu är jag kräkless!
 
Åt pizza igår, ut upp resterna idag, käkat en potatisbakelse... MÅSTE till gymmet inom kort. Känns som att jag redan gått upp flera kilo och man känner sig degig. Antar att det inte är så men tränar jag inte så lär det bli så. Nu andas en stund i soffan och förhoppningsvis inse sen när jag ser på ritningarna igen att INGENTING är fel!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0