Fullkomligt dör av längtan!

Snart är det dags för Turkiet, snart! Lyften den 23e från Luleå och återvänder inte förrän den 30e. Fatta att det nästan är september då? Helt sjukt vad tiden bara flyger, kan knappt förstå. Men det ska bli så skönt med lite semester. Har verkligen jobbat röven av mig i sommar och hade jag inte gillat min arbetsplats så pass så hade jag nog legat som en död sill vid den vägg jag gått in i. Men inte än, vi kämpar på! Längtar efter mina första lediga helhelg på länge också, kommer bli underbart! Då står fiske och lugna puckar i stugan på schemat, ingenting annat!
 
 
Är i alla fall så redo för turk nu! Och fy FAN vad solskydd är DYRT!
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0